שירותי מחשוב מובילים להצלחת העסק

מערכת שורש  יב טבת, תשפא  12/27/2020

שירותי מחשוב ענן מאפשרים לעסק לבנות רשת פנימית שתשרת את העובדים ותענה על הצרכים שלהם, הכל על ידי התאמה אישית לצורכי העסק
.......................

שירותי מחשוב מובילים להצלחת העסק

מערכות המחשב בסביבת עבודתכם נתקעות, איטיות ולא זזות? עסקים רבים, ללא קשר לגודלם זקוקים לפתרונות מחשוב. כלים אלו מייעלים משמעותית את סביבת העבודה, את מהלך העבודה ואת רצף העבודה, ומסייעות לחברות ועסקים לייעל את הליכי העבודה, להגדיל את התפוקה, למכור יותר ומאפשרות להתנסות בהזדמנויות טכנולוגיות חדשות שמציבות את העסק בחזית החדשנות.

חברות מחשוב מעניקות שירותי מחשוב שונים המותאמים לצורכי העסק על מנת להפעיל ולשפר סביבת מחשוב מאובטחת, מהירה וחלקה. בין המוצרים שמציעות חברות אלו, ניתן לראות כי מדובר בתמיכה ותחזוקה למערך המחשוב של העסק והוא כולל בתוכו גם פתרונות גיבוי בענן, מרכז תמיכה, ניהול רשת ועוד. ניתן לקבל על כך הסבר נוסף בסרטון הסבר על מחשבון ענן ביוטיוב.

מערך המחשוב שלכם זקוק לתחזוקה?

על מנת להתחיל בהליך שיפור פתרונות מחשוב, כדאי להכיר מספר שירותי מחשוב מהותיים, שיסייעו לעסק שלכם לצמוח ולהתקדם. המאה ה-21 מביאה עמה קדמה טכנולוגית שעלולה לשים לכם ''מקלות בגלגלים'' בתור בעלי עסק, ולכן נדרשים אנשי מקצוע אמינים שיוכלו לנהל את מערכות המחשוב שלכם ללא כאבי ראש מיותרים ובמקצועיות רבה.

שירותי IT – סט שירותים לעסק שלך

שירותי IT כוללים תכנון מערך מחשוב ותקשורת בעסק, תחזוקת מחשבים, הגנה, גיבוי בענן ואבטחת המידע הקיים בעסק שלכם. על עבודה זו מנצחים טכנאים בצוות IT אשר מקים את מערך המחשוב ומתחזק אותו באופן שוטף. הצוות יעניק לכם פתרונות לתקלות שצצות או לשאלות במהלך העבודה. צוות IT הוא צוות מקצועי האמון לטפל בתקלות מחשוב ורוב העבודה נעשית באמצעות מחשבים. עבודת הצוות כוללת מיפוי של מערך המחשוב, התקנת תוכנות ותחזוקה שוטפת.

שמרו על המידע בעסק

על מנת לאבטח באופן מוקפד את המידע המאוחסן על גבי מחשבי החברה והשרתים, צריך להיעזר בשירות אבטחת מידע. שירות זה חשוב מאוד לעסק שלכם. הכלים הניתנים במסגרת שירות זה הם מערכות סינון לדואר נכנס, מניעת וירוסים והתקנת חומרות להגנה מפניהם, קביעה של נהלי אבטחה בעסק ויצירת סיסמאות המגנות על המידע בעסק.

בנוסף, שחזור מידע הוא שירות חשוב וקריטי עבור שחזור איבוד מידע שנגרם על ידי מחיקה, וירוסים, פריצה ועוד. לא הייתם רוצים לאבד את כל המידע ללא יכולת לשחזר אותו. שירותי שחזור מידע מהיר יכולים במידת הצורך, להציל את המידע במחשבי העסק ולמנוע עוגמת נפש.

גיבוי בענן

שירותי מחשוב ענן מאפשרים לעסק לבנות רשת פנימית שתשרת את העובדים ותענה על הצרכים שלהם, הכל על ידי התאמה אישית לצורכי העסק. ניתן לצפות בסרטון הסבר על מחשבון ענן ביוטיוב אשר בודק ובוחן את חישוב עלות שרת בענן. יתרון נוסף של הענן הוא ניהול נכון של משאבי המידע וגיבוי המידע. כל המידע מגובה באופן אוטומטי ותמיד ושומר על הנתונים בכל רגע וללא חשש שימחקו.